En inblick av vårt masterbed/bathroom...

Godagens sköningar!
Har just avslutat ett möte med TK-fönster som lämnat oss en offert på fönsterbyte av hela huset. Eller hela och hela alla sovrum plus bad och tvättstugan ska få ett upplyft! Det här med och ha hus & renoveringar och förbättringar tycks aldrig ta slut *fniss* Nej men alltså fönstren är från "urtiden" och helt ruttna och ej renoveringsbara längre och är från sedan huset byggdes 1968. Det är på tiden. Offerten blev iaf bättre än väntat så vi kommer nog att slå till :-) Innan sommaren har vi nya rena sjyssta fönster om det flyter på som det ska som sagt.
 
Här kommer ett litet tjuvkik av vårt masteroom och badrummet. Gardiner och tavlor har dock inte kommit upp än så det är lite kalt i rummet än, men här ser ni iaf slutresultatet av renoveringen...
Väggar och tak har blivit vita, fondtapet och ny ekparkett...
Jämför→Här
Det sköna med vårt hus tycker jag är att ha badrummet intill vårt sovrum, men det går också ta sig in dit genom lilla toaletten i hallen för gäster och så. Finns ju ingen anledning att gäster ska passera vårt rum för att kunna ta sig till toaletten ;-)
 
Dessa fönster skall bytas ut därför vet jag inte om det är någon mening med att sätta upp gardiner före dess? Men känslan av ett hem finns inte riktigt där utan detaljerna om jag ska vara riktigt petnoga, Haha.
 
Nu stundas vernissage på Emilias skola 14:00 som jag tänkte ägna min tid åt innan jobbet väntar i eftermiddag.
 
Önskar er en skön tisdag ♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?