Back on track!

Hej alla glada och fina läsare! Är inne med ett livstecken. Några av er har kanske undrat var jag håller hus? Jag lever och mår fint, ekorrhjulet snurrar vidare med vardag, barn, jobb och aktiviteter.
Det har varit mycket omkring som gjort att jag inte haft tid eller lusten till bloggandet. Ett avbrott ibland är nog välbehövligt. Det blir nog lätt att man fokuserar på fel saker när man fastnar i mobiler, datorer och paddor man omges av 24-7. Det finns ett liv utanför den världen också :) 
 
Mer om projekt, sommaren och om hur vi lever idag kommer, men lite kort och gott kan jag berätta att jag nu har  jobbat 6 mån, vilket betyder att jag imorgon blir tillsvidareanställd (fast tjänst) därmed kan jag känna mig trygg i min nya roll på jobbet som ekonomiassistent och slippa den osäkra provanställningen! Känns som om jag verkligen gjort rätt yrkesval. Det är roligt, varierande och varje dag lär jag mig något nytt! 
 
Idag har det varit en lång dag med jobb och föräldramöte under kvällen så nu känns det skönt att lägga fötterna upp i soffan med mannen intill. Barnen ligger i sina sängar och försöker somna. 
 
Nu tog blogglusten fart igen :) 
 
Innan det är dags och avrunda dagen vill jag välkomna S e p t e m b e r och skördemånaden nu kommer hösten och dess härliga färger! 
 
Foto: bild lånad från Google
 
Kram ♥