Födelsedagar och Snygga stövletter

Onsdag och halva veckan har redan passerat och snart även januari! Imorgon är det en vecka sedan jag hade min födelsedag :) Nu är man hela 34 år, jajx! I present fick jag blommor och restaurangbesök av maken och av mamma fick jag dessa skor jag beställt efter från Ellos. Hoppas på att de kommer under denna veckan. Tycker de var riktigt snygga! Can't wait. Idag fyller min fina lillasyster år hela två år yngre än mig. Ja nu har vi allt blivit stora. Minns när vi var små och gjorde en massa bus. Vi hade alltid varandra, och lika mycket som vi höll sams bråkade vi ;) Nu har vi båda barn och egna familjer. Otroligt vad åren gått! 
Grattis kära syster på din dag ♥
Nu är det dags att förbereda barn i sängs. Melvin har varit sjuk hela veckan men nu är han pigg och glad igen och imorgon väntar skolbänken mammis plutt skrutt ♥
 
Ha de bäst Kram ♥


 yasmine mamma till dennis och angelina

ja underbart
grattis i efterskott
super snygga skor
kraaam till dig



URL: http://www.yasminegill.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?