Fight like an dynamite

Nu har jag tagit mig själv i kragen och månadens första "träningspass" är nu utförd! Jag är nöjd och jag känner mig upprymd över vad jag presterat idag. Jag har kämpat så jag känt blodsmak i mun ;-)
Jag, maken och syrran tog oss ner till gymmet för att träna ihop, alla gjorde olika saker men vi avslutade det hela med ett svettigt och kämpigt pass i Core a 45min.
Jag tränade ben i gymmet, i fyra olika maskiner 4(set) x 10(reps). Skönt! Nu känner jag redan av träningsvärken som kommer smygandes :-) Känns tveksamt om jag kommer upp ur sängen imorgon. Tur att jag jobbar kvällen och kan ta det lugnt under dagen i alla fall. Haha. 
 
Smärta eller inte men det känns så oerhört skönt i kroppen efter ett rejält tränngspass. Mannen erbjuder sig massera frun så det är bäst och pysa iväg innan det är dags o krama kudden. 
Hur har er måndag varit?
Sov gott finisar.


 Marie - Labradorägare & Fototoka

Härligt, duktig du är =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?