Träningsdagboken- Jag måste orka!

I morse gav jag mig i tusan på att ta mig ner till gymmet i g e n :-)
Väskan packad träningskorna på och lusten egentligen inte på högsta nivån. Det tog emot, och tankarna kom, orkar jag? hinner jag? ska jag ta det en annan dag? 
Förstår inte varför det ska ta emot så när jag ändå vet hur skönt det väl är när jag är igång! Knasigt det där. Jag masade mig dit iaf. och nu så här i efterhand är jag väldigt nöjd över att jag tog mig själv i kragen och genomförde dagens träningspass! Tummen upp för mig!



Efter passet åt jag en gigantisk hälsotallrik med huvudingredienser som avocado, keso, & makril. Lite frukt att lägga locket på ;-)

Dagens träning i Gymmet:
Ben, Rumpa, Triceps + 10 min på löpbandet.

Hoppas ni haft en bra dag, nu måste jag i säng, det blir upp tidigt imorgon.

God natt mina finisar.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?