Bodybalance

God kvällis! Tant hurtig har varit igång ikväll. Trodde aldrig att jag skulle orka med tanke på hur slut jag känt mig idag efter jobbet. Stenbock & envis som jag är ;-)
 Fick för mig att för första gången prova på ett gruppträningspass "Bodybalance" jag länge spanat in men som tyvärr b a r a går onsdagkvällar och det är då jag jobbar, så det har inte varit det enklaste att få ihop.
Men...idag kom äntligen tillfället då jag hoppade in och jobbade dag ist. ;-)


Kan varmt rekommendera er ALLA som tränar (och inte tränar) att prova på den sortens träning. Alla behöver den. Passet bestod av Yoga, Tai Chi, och Pilates alltså en kombo av styrka, strech och avslappning på en och samma gång! Hur skönt som helst. Kanske tycker du att det ser väldigt lätt ut? Men då är ni ute och cyklar. Det kändes rejält i lår, rumpa, mage och rygg. Att samtidigt hålla koll på balans, kordination och andning var nog så svårt bara det.

Men belöningen kom i slutet då det var avslappning...

Nu känner jag mig nöjd och hoppas på att kunna sova gott i natt. Fan vad bra jag är.



 Anna

Heja dig. Vad duktig du är!



Kram!



URL: http://www.annna.se



 Linda Olsson

Det där har jag inte hört om, men det lät som en skön kombo ju! :)



Sv; Nej, jag förstår mig inte på en del, vissa skulle kanske inte vara föräldrar! Usch så förbannad jag blev efteråt sen, när "chocken" lagt sig...



URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



 Jonna

JA plopp är super gott!! :) Nej men vanligt fast de sticker ut lite extra nu, men kan ju ha med hormoner med o göra sa hon. Vågar du gissa kön o när så gör gärna de gumman :) Alltid kul =)

Va duktig du är!



URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?