Ljuset i tunneln närmar sig

Finns det något godare än frasiga våfflor? Skulle kunna äta det varje vecka om det vore nyttigare ;) 
Tyst som attans här på bloggen, men det beror på att jag närmar mig målet för denna termin. Skolan tar upp all min tid och inte bara tiden utan även orken! Är helt slut på riktigt. Fantastisk och rolig utbildning men det vore att ljuga om jag sa att jag inte är korvstoppad på information varje dag! Det ska bli dunderskönt med lite sommarlov, för nu behöver jag verkligen ladda batterierna inför nästa termin. Sista maj...så...
 Imorgon är det intervjuer och rekryteringsprojektet i kursen Personaladministration som är på tapeten. Spännande och kul, säkert oerhört givande också. 
 
Nu göra natt 
Pössss


 thinki.se

Glad påsk på er ni söta människor där över på andra sidan! Kraam!



URL: http://www.thinki.se/wp



 thinki.se

Inne och hälsar på även denna helg. Min enda lediga dag. Mycket övertid nu. Puh.



URL: http://www.thinki.se/wp






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?