Plusgrader

Godmorgon onsdag! Vackert morgonväder och plusgrader. Får en liiiiten liten känsla av vår i luften här i huvudstaden och jag känner mig gladare på något underligt vis :) Det är ju ljusare på morgon och även eftermiddagarna. 
Idag är det en sån där jag-gör-vad-jag-känner-för dag.
Tänkte nog ta en lång promenad före lunch om jag orkar masa mig upp ur min sköna soffa ;) 
För övrigt så ser min vardag ut som så att jag är arbetssökande och letar nytt jobb för fulla muggar! I långa loppet är det tradigt och bara gå hemma om dagarna även om jag får en del gjort, för jag kan inte gå hemma och inte göra någonting då blir jag ju knasig tillslut. Jag är en energisk person som behöver sysselsätta mig annars blir jag deppig. I förra veckan var jag på en arbetsintervju och i slutet på denna vecka skulle jag få svar! Lite nervöst e det nu. Intervjun gick jättebra och det kändes som om de ville ha mig, men vågar inte hoppas. 
 
Kan bara be om att änglarna är med mig och skänker mig ljus och hopp ♥
 
Nu kurrar det i magen så dags att duka fram frukost. Gomorgon alla fina.


 ɑ n n i k ɑ

Mums!



URL: http://blogofphoto.webblogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?