Vänner betyder allt

Ja vad vore livet utan vänner!? Vänner kan man ha många av men nu syftar jag på vänner i vått och torrt. Jag har alltid sagt att min familj och vänner är min största passion i livet. De är lika viktiga som mat sömn och överlevnad. Ja så är det. De gör mig glad, lyckligt lottad som har så fina själar omkring mig. De senaste åren har vissa av våra gemensamma och även de nya vännerna jag lärt känna genom utbildningen blivit mer betydelsefulla. Jag lägger inte ner onödig energi på dem som själva inte visar engagemang tillbaka. Vissa har alltså klivit av tåget och de visar också sitt rätta jag. Jag har alltid varit den som ordnat träffar, visat min omtanke genom att ofta höra av mig, funnits där när de behövt en osv. När det plötsligt är så att jag legat på is och inte orkat vara den som alla är vana vid "Annika hör alltid av sig" så är det tyst? Nä det är slut på det. Nu får andra visa mig uppskattning tycker jag. Med andra ord är jag väldigt tacksam för de fina jag har i mitt liv just nu och ni vet vilka ni är!  
♥♥♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?