En dag vid Rudansjön

 Solen skiner idag med men det är bitande kallt ute. Det var bara och ta på sig, mössor, vantar, långkalsonger, överdragsbyxor och tjockjackan. Burr. Nu har vi iaf fått i oss flera timmars frisk luft nere vid Rudansjön det känns som vi varit ute hela dagen faktiskt. Mina fötter har smått börjat tina upp och ansiktet börjar återfå sin naturliga färg ;) Snöflingorna är nog inte långt borta nu. Ja herre Gud säger jag bara.
 
Älsklingen och Matte skulle springa milen och delta i årets Rudanlopp! Det är första gången min man är med och han är sporrad så in i tusan att genomföra olika tävlingar framöver. Han slog sitt egna rekord i loppet på 54,22 minuter idag, vilket inte bara gjorde han själv stolt utan även gjorde mig & barnen m e g a s t o l t a :) Vilken kämpe! Jag e så sjukt jäkla stolt så gåshud reser sig på armarna. 
Medan herrarna sprang lekte Emilia i klättris och jag fotade lite offcourse what else ;) Melvin ville inte följa med oss ut idag och stannade hemma hos bästa kompisen Felix. 
 Nu har vi tänt en brasa och njuter av värmen till kvällens första avsnitt av Solsidan. Hoppas ni får ett mysigt avslut på denna vecka. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?