Det sköra livet

Ibland önskar jag att livet vore annorlunda, smärtfritt, bekymmerfritt, men jag vet att det inte är så.
Livet är inte självklart och följer inte som en röd tråd rakt igenom och har aldrig gjort för mig. Alla upplever vi det någon gång i livet, andra fler gånger och ibland kanske vissa alldeles för många gånger. Jag skriver rätt ut ifrån mina tankar ikväll. Det är mycket som rör sig i mitt huvud, många känslor, olika känslor, känner en inre panik som om jag måste fly. Jag vet att det är min ångest, men det är ett rent krig inom mig just nu. Jag brottas med och om så mycket att jag inte vet hur jag ska sortera allt och i vilket fack tankar och känslor skall placeras i. Vilsen i pannkakan. Imorgon är det dags, dags att pröva arbeta efter min heltidssjukskrivning 50%. Är inte alls redo inte ens redo med mig själv. Hur ska jag klara hantera mitt jobb i detta nu? Vill inte gå dit det ger mig bara stress. Stress är en av mina största bovar. Ledsen är vad jag är.
 Just nu går även mina tankar åt min svärfar som ligger dålig riktigt dålig på sjukhus. Varför kan eländena liksom inte bara ta slut? Inte nog med allt man gått och går igenom i livet så går min låtsasfar bort i cancer 2011, min svärmor dog av infektion förra året 2012 och nu min svärfar vars liv hänger på en skör tråd :( 
 
 Jag är tom på ord, empty, likgiltig. 
 
Älskar min familj min man och mina underbara barn mest av allt, de får mig att vilja kämpa men det är riktigt tufft.
Älskar Er 


 Anna

Styrkekramar till dig <3



URL: http://www.annna.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?