Träningsdagboken-Jag Kan!

God kväll finisar! Här har jag avverkat ännu ett träningspass på gymmet! Svettigt och flåsigt. Herregud vilken kass kondis jag har, måste träna upp den för så här kan det minsann inte fortsätta ;-D
Nu känns det riktigt skönt. Jag har ökat vikterna i biceps träningen. Riktigt nöjd och förvånad över hur mycket jag faktiskt orkar & klarar av! Tidigare har jag bara orkat 15-20kg i maskin där jag drar ner stången emot bröstet, nu tar jag 30kg!
Mycket tack vare Mias stöttning och pepp åstadkommer jag bra resultat, weho! Thanks!
Efter 1 timme i gymmet var det dags för ännu ett Corepass, det var tyngre än någonsin. Denna instruktör var betydligt tuffare och hon körde järnet.
Dagens träning i gymmet: Mage, rygg, biceps + Corepass 30 min.
Nu väntar duschen och streching nästa, tjingeling!


 Mamma till William och Wilma

God eftermiddag..skönt när man kommer igång med träningen.Ha en fin vår dag med dina fina barn..kram



URL: http://blondis81.blogg.se/



 Linda Olsson

Va duktig du är!! :D Skönt när man märker att der händer nått liksom :)



Ja, riktigt tråkigt, det är ju nu till sommaren jag vill va fin...men det är int emycket att göra, bara gilla läget. Får tänka att det förhoppningsvis blir bra sen iaf :)

Förlåt att jag varit kass på att svara o kommentera här, men jag läser varje dag ska du veta. :) Bara det att det har varit fullt upp med jobb, ungar, ja...vardag du vet ;)

KRAM



URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?