Höstens skörd

Nyskördad frukt är nog bland det godaste som finns! Vi har så många underbara grannar här där vi bor som spontant kommer och knackar på för att överlämna årets skörd, typ ;) Dessa äpplen var så saftiga och söta att jag kan äta flera av dem på en å samma kväll och då är jag ingen äppelälskare så egentligen. Gjorde en äppelpaj på äpplena förra helgen som blev supersmarrig. Importerade äpplen är inget mot vad Svenska äpplen är! Tack alla underbara grannar för generositeten 
Nä slut på äppeksnack! Idag har jag varit så sjukt trött att jag tog en tupplur för att orka laga middag ens. Avskyr att känna så här, men jag känner ju att kroppen och hjärnan är utpumpad på energi efter skolansslut. Tror även höstrusket får en att känna så här. Bara och vila när tillfällen ges som om man vore en gammal tant :)
Bara jag som upplever så här eller?
 Nu är det dags att se ett nytt avsnitt av Paradise hotel. Ja trots att jag tycker deltagarna i år är unga och tråkiga kan jag inte låta bli att se på skiten. It's like a drug and I'm not proud of It! 
 
Over and out...
 
♥ Kram 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?