När Åren inte går i repris!

Got damn I'm getting older and hopefully wiser. Mm nu är det bara att inse att jag blir ett år äldre om några dagar. Dock inte riktigt lika gammal som bilden visar ;) Känner mig lite pirrig och fattar inte varför? Äh nojjig för och bli gammal, troligtvis. Åren som varit går inte i repris. Jag fattar jag måste leva här och nu. Panik! Jag försöker men tycker bara dagarna går och går å plötsligt är det nytt år i g e n hallå! Jag tycker jag försöker ta tillvara på stunderna med familjen, barnen, mannen, kärleken, vänner men ändå saknas det något. Livet springer ifrån mig och jag hinner inte ikapp.
Det får bli mitt nyårslöfte att försöka bli bättre på att njuta här och nu lite mer extra och ta vara på tiden med nära & kära så mycket det bara går.
Nu ska jag ta lite sömn så kanske jag känner mig lite yngre imorgon ;) 
 
Hur gör ni för att leva här & nu? 
 
Natti ♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?