Läckra volangtoppar från Nelly

Gokväll därute i stugorna. Här har jag just nattat barn och sjunkit ned i soffan, eller snarare kraschlandat ner i soffan och mannen är och pumpar muskler på gymmet. Både jul och nyårshelger har tagit på krafterna även om vi haft det bättre än bäst! Börjar ju inse att man inte är 18:on längre så sena nätter och alkohol är liksom ingen bra kombo när man börjar närma sig trettiofem för någon av oss ;) 
 
Idag har jag kikat lite på rean som pågår ute i butikerna. Fann lite kläder till barnen och köpte mig tre snygga toppar, blusar och en supersnygg klänning som påminner om Marilyn Monroe looken, men den var det dock inte rea på.
Älskar när jag gör sjyssta fynd då är det riktigt kul och handla! :)
 
Har ni fyndat något På Rean?
 
Kikade in på Nelly.com och fann dessa urläckra toppar. Har fullkomligen gått och förälskat mig i volangtopparna, och har några hängandes i min garderob. Skulle inte ha något emot och klicka hem någon av dessa inte för en sekund men ibland gäller det & dra i handbromsen. Kanske släpper jag på bromsen och struntar i att jag redan har så det räcker, men sugen är jag allt ;)
 Imorgon börjar min helg i g e n efter alla helger, och ja redan :) Jag har lovat Emilia att gå på bio och se "Sune på bilsemester" :D 
Det blir en härlig mor-dotter-dag att se fram emot 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?