It's My birthday

Till en början vaknade jag med en känsla av att det inte alls kändes som om det var någon speciell dag idag. Var det så här det kändes och fylla år? Jaha då var man ett år äldre igen och denna gången tvillingsiffrigt 33 år.
Plötsligt var mobilen lixom aldrig tyst! Den plingade till och vibrerade förjämnan av alla inkommande meddelanden. Jag är helt överväldigad av alla dessa fina grattishälsningar från nära & kära som lagts upp på Facebook, sms, post och telefonsamtal. Kan inte tacka er underbara nog för denna värme och lycka jag känner inom mig. Ni fick min dag plötsligt att kännas speciell, väldigt speciell. 
 Tack 
 I present av mina tre hjärtan fick jag biocheck, Canon fast objektiv till min systemkamera, middag på stan, sedan har jag också fått presentkort på Lindex och kakfat i tre våningar av glas av mina päron. Tusen tack för all uppvkatning! Känner en massa kärlek i hjärtat.
På söndag är det dags för mig att att bjuda tillbaka på lite födelsedagsfika, och just nu spånar jag lite på hur mina tårtor skall dekoreras? Jag gör dem från grunden och dekorerar dem med frukt. Vi får väl se om dessa blir någon succé hos mina gäster. 


 Marie

Stort grattis i efterskott till dig =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?