En helt vanlig februarimorgon

Tjugoförsta februari och jag vaknar till morgonnyheter om att prinsessan Madelene blivit mamma. Grattis! Det lustiga är att barnet är född på två datum. Enligt amerikansk tid är hon född 20 februari kl 22.21 och enligt Svensk tid 04.51 och då är det ju en ny dag dvs 21 februari. Visst är det märkligt!? Hur ska man tänka där?
 
Annars startade denna morgon med sin gilla gång. Barnen har just knallat iväg till skolan. Det är ett rejält snöoväder ute, jag som tidigare i veckan hade hoppats att våren kommit för att stanna, men jag hade så fel :( Idag väntar både läkarbesök och utvecklingssamtal. Ikväll är jag gräsänka vilket kommer bli lite ensammare än vad jag vanligtvis är van vid. Vi tar det lugnt och det blir lite fredagsmys med barnen och kanske får vi lite sällskap av Jossan och hennes barn också.
Foto: © Copyright av Lyckligmamma
 
 Det går inte undgå att det är tulpansässong. Dessa underbara blommor pryder våra bord varje vecka under kommande våren. Älskar det. Dessa vackra 30 stycken fick jag av mitt hjärta härom dagen.
Du är bäst min man och bästa vän 


 Jessica

Synd på vädret, tur du har en man som gett dig så fina vårblommor :)



URL: http://photohugs.se



 leavanny.blogg.se

Så fina bilder :)



URL: http://leavanny.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?