Kaotisk julhandling...

Hon är på bättringen idag men känner av något i halsen vilket jag hoppas inte är halsfluss :-/ 
Dagen har typ spenderats på kaotiska IcaMaxi här i Haninge. Sveriges största maxi butik! Mm å ni kan ju tänka er trängseln, kaoset där folk ränner omkring som yra höns och letar sill och annat att ha på julbordet. Det var väldigt jobbigt och lider man inte av panikångest så lär man väl få det där! Pust och pina, MEN jag överlevde haha :)
 
Nu är jag rätt seg i kolan efter att ha städat och bytt rent i sängarna. Vill ha fint till jul när alla kommer...sån e jag :)
Älskar doften av nytvättat 
 
Har slagit in ytterligare julklappar och några till för det bli när ungarna somnat ikväll. Kan knappt fatta att det är julafton i övermorgon! Var är snön? Hade önskat en vit gnistrande jul men istället är gräset grönare än grönast! Klimatet är verkligen konstigt, och i framtiden tror jag de vita jularna blir ett minne blott ;(
 
Imorgon väntar lite förberedelser av ägghalvor, koka revben och glacea dem, och fixa med det sista innan onsdag. 
Hur långt har ni kvar att fixa innan jul eller är ni helt klara? 
 
Nu blir det lite kvällsfika med la familia 
 
Puss på er 


 thinki.se

Heeej. God fortsättning till er. Hur är det med allt?

Kraam.



URL: http://www.thinki.se/wp



 yasmine mamma till dennis

god fortsättning gumman.
ingen bebbe än men hoppas väldigt snart från och med söndag tar jag ut hyra därinne hehe.
kraaaam på dig



URL: http://www.yasminegill.blogg.se



 thinki.se

God fortsättning till er <3



URL: http://www.thinki.se/wp






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?