Skräcknatt

Det blir några få sömniga rader ifrån en mycket trött tjej ikväll. Ögonen svider. Sov ruskig dåligt i natt, det blev kanske 11/2 timmes sammanhängande sömn :-/ Vaknade, grubblade och hade svårt och komma till ro. Vaknade igen och stirra på klockan och stressen kröp sig inpå. Fy det var riktigt hemskt! Ja blir verkligen helt knäpp av för lite sömn. 
 Arbesdagen idag blev som ni säkert förstår en pina. Levande död. Inser att en heltid för mig nu är fullkomligen omöjligt orkar inte med dagarna som dem är nu. Kom fram till att jag måste be chefen se över schemat igen om det går att korta ner dagarna mer jämnt? Vi bestämde att jag ska jobba 4 timmar/dag istället vilket gör mig lättad. 
Lite lättare likt en fjäder.
 
Nä nu måste jag sova, ny arbetsdag imorgon...
Hoppas ni haft en bra torsdag. 
Kärlek & respekt


 Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Tack snälla, ja det är verkligen underbart!!



URL: http://carrosungar.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?