Provsvar och energilös

Tisdag och tråkväder, regnet faller ner konstant. Ingen bil har jag heller då den ena är på verkstan och min lilla har mannen fått ta sig till jobbet med. Idag blev det alltså ingen utedag för min del som jag hoppades på. Det går trögt att ta mig för något här hemma. Det är många
"jag borde göra" ditten och datten, men hur knasigt det än låter så är det svårt för mig och hitta lust och energi till något! Mycket som händer och sker inom mig just nu, vilket drar ner mitt humör och mående så j...a ap jobbigt :( 
Det finns dock en sak som fick mig känna tacksamhet och en gnutta glädje, och det var beskedet från cellprovtagningen jag gjorde för drygt en månad sedan. Provet visade n o r m a l t, lättad så in åt skogen lättad. Även om jag aldrig haft onormala prover så är det ändå en nervös väntan varje gång tills det där brevet dimper ned i brevlådan. Nu kan jag andas ut.
 
Händer inte mycket här men medan det finns en mikroskopisk ork kvar i mig så ska jag väl ändå göra mig lite lunch. 
 
Hoppas er dag känns ljusare än min.
 
Kram 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?