Fullspäckad torsdag

Phu nu känner jag mig helt slut! Det har varit en-göra-massa-torsdag idag. Började dagen med ett läkarbesök följt av Halloween maskerad shopping till lillminstingen här hemma som ska på fest imorgon, tillbaka hem och äta lunch och sedan tillbaka till Centrumvux och anmäla mig till kurserna. Kan inte riktigt förstå att jag nu tänker sätta mig vid skolbänken igen :) Får svar före jul om jag kommit in på kurserna eller om jag lyckligtvis kommit in på Ekonomiassistent utbildningen. Med det sagt & gjort. Känns fantastiskt. Tummen upp för mig!
 Efter intagen middag, läxläsning och duschat barn har jag nu intagit liggläge i soffan. Är så sjukt stel och trött i kropp & knopp. Väntar in maken efter träningen som borde komma in genom dörren om en stund. Känner mig lite sällskapssjuk 


 Mamma till William och Wilma

God förmiddag vännen..Kommer tyvärr inte ihåg dig men skoj att du hittade tillbax till min sida..Hösten är så vacker med alla des färger..härlig bild på övet..Ha en fin dag..kram kram



URL: http://blondis81.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?