Kärleken till mina systrar

Idag blev jag så oerhört upprymd och glad över att vakna till en kärleksförklaring ifrån en av mina finaste systrar via ett meddelande på Facebook. 
Hon satt där på tåget på vägen mot jobbet och tänkte på oss ♥
 
Där stod;
Saknar mina systrar! Kan inte bara vi tre hitta på något?
Typ en hel dag på stan, julshopping, middag,
bio eller en övernattning med spa? 
 Är så oerhört tacksam över att ha mina systrar så nära hjärtat. Vi ställer alltid upp för varandra, finns där när vi behöver varann och någon att skratta och gråta med. Två underbara systrar och mina bästa vänner.
 De betyder allt för mig!
 
Nu har vi bestämt att vi ska ha en syskonhelg den 30:e november med julshopping, mat och övernattning på Clarion Sign Hotel här i huvudstaden. Precis vad hon (vi) önskade :) 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?