Julkänslor

 Julkänslan börjar smått ingfinna sig. Inte långt kvar nu. Butikerna börjar smycka och människor runt en börjar göra sina första julklappsinköp :) Jag längtar en jäkla massa efter lussebullar, pepparkakor, julgodis, doft av glögg och nejlikor. Älskar julskinka, sill och julbord i allmänhet, julpynt och alla vackra stakar & stjärnor i fönstren. Julen är en underbart mysig helg även om jag lider med dem som är oerhört ensamma och familjelösa :-/
 Själv har jag varken pyntat, bakat eller köpt julklappar...än! Har ni?
Jag börjar känna av stressen och blir påverkad av andra som redan startat.
Tror jag snart sätter igång, väntar bara på att den där energin och orken ska infinna sig. Känner mig så seg och trött. Hjärnan vill men kroppen verkar inte vilja desamma.
 
Nu längtar vi efter lite snö också, så den här hemska gråa vardagen blir lite ljusare! 
 
Har ni fått lite julkänslor? 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?