Bodymist från Victoria Secret

Hujedamej som det regnat här de senaste dagarna. Pölar djupa som sjöar nästintill iallafall. Det har bara varit regnstövlar som gäller, inte snyggt men de skyddar mot våta fötter ;)
 Det är mörkt och dystert ute och den lilla stund solen möjligtvis kikar fram räcker den inte till för att må bra!
 
Något jag observerat ett tag runtom på andra bloggar och även i tv-rutan är just dessa Victoria Secret bodymist sprayer. 
Har aldrig haft någon själv eller ens doftat på dem, men blir nyfiken på dofterna & om bodymisten håller länge? Någon som provat och kan rekommendera någon doft? 
 Idag har jag jobbat lite och det går sådär. Varit sjukt trött när jag kommit hem och behövt sova en stund för att orka med resten av eftermiddagen. Är fortsatt sjukskriven 50% året ut. 
Känns ändå okej att jobba korta dagar (4 timmar pass) men en heltid just nu är rent omöjligt med mitt mående :( 
Väntar på svar från skolan om jag kommer in på studierna som jag sökt till våren. Förhoppningsvis får jag snart veta. Om jag kommer in 
"then it Will be a New chapter in My life".
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?