En liten olycksfågel...

Vi kickade igång denna morgon med att lämna lilleman på förskolan. Det slutade dock som vanligt med gråtkalas, & klumpen i halsen bara växte och växte i mig. Fy för sånna här lämningar. Igår var heller ingen bra dag då han var något av en liten olycksfågel. Skar sig först i fingret på en potatisskalare så tokigt att vi fick uppsöka doktor för omläggning och sedan trillade han av cykeln och skrapade upp knä och ben.
Stackars liten :-/ Tror det är en orsak till att han inte var så glad idag och hade ont i fingret.
Lilla älsklingen
Foto: © Copyright Lyckligmamma
 
Nu till ett träningstips!
Väl hemma igen tog jag mig för av ett Corepass (six pack in six weeks, level 1) med personliga tränaren
Gillian från Biggest Looser, USA. Känner ni till henne?
 
Det finns ett jättebra 35 min pass på Youtube att träna efter. Kan verkligen varmt rekommenderas! 
Har känt mig fruktansvärt trött de senaste dagarna som groggy när jag vaknar. Kände att jag inte orkade ta mig till gymmet i morse som planerat, men ville ändå inte strunta i träningen nu när jag äntligen kommit igång, så träna hemma blev mitt ända alternativ. Nu är jag nöjd ;-)
 
Ja då har halva veckan redan gått...onsdag. Det är as trist väder ute och man börjar nästan undra om det blir en lika dålig sommar i år som det var förra året? :-/
Det lovas iofs. superväder till helgen och nästa vecka så jag får väl sätta på mig "tålamodsmasken" Hihi.
 Tålamod har aldrig riktigt varit min grej, men sånt man behövt lära sig sedan man blev mor.
 
Nu ska jag grädda omelette och vila en stund innan jobbet väntar i eftermiddag.
 
Kram på er!


 Marie

Ohh sicken otur lille plutten, ajaj. Samt förstår att det är hjärtskärande att lämna då med



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?