Gråmulen onsdag...

Det är en grå och regnig dag vi vaknat till här i Stockholm. Varför måste det regna när andra har sol och värme? Sånt här påverkar mig mycket ja vädret alltså :-/ 
Känner mig dock ganska pigg och glad idag ändå. Nu när lillen är lämnad på förskolan och Emilia är på skolan sitter jag och äter en stadig frukost i form av smörgås, en tallrik Verumfil och flingor. Sedan väntar en tvätt att hängas upp. Jag måste komma ikapp den. Förfärligt vad snabbt man fyller tvättkorgen! Helt galet!
 

Foto ©opyright: Lyckligmamman med Canon EOS 550D
 
Dagens plan är att möta upp min goa vän Petra för en lunch i centrum, och kanske lite shopping på det. Både hon och jag jobbar ikväll så det är skönt och kunna använda förmiddagar till just sånt här "spontanius things"
det är verkligen uppskattat med tanke på att det inte alltid finns tid för umgänge med vänner så ofta som man skulle vilja. Det gäller att passa på. 
 
Hoppas solsken skiner på er och skicka gärna över solen hit också ;-)
 
Kram 


 Marie

Mysigt med lunch och shopping, samt så fiiint planterat



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Ida Nilsson

Ja men eller hur fylls korgen snabbt! Och tvätta som är såå himla tråkigt också :(



URL: http://idacnilssons.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?