Fartfylld helg!

Gomorgon måndag!
I helgen har vi varit barnvakt åt syrrans lilla 2 1/2 åring en go och glad liten prick! Natten gick så bra och hon sov så gott mellan oss. Det bjöd på massor av sol och barnen har vistats ute mest hela tiden denna helg. Vi lovade barnen en studsmatta vilket vi också köpte så de har studsat upp och ner som små bollar och gjort av med en massa energi att de mer eller mindre stupat i säng om kvällen :-D Igår hade vi fullt hus och en massa bus. Mina två systrar och mamsen kom förbi den ena för att hämta skruttan såklart och den andra för och kika på huset. Bakade en jättegod limecheesecake med färska jordgubbar som gick åt som smör ångrar att jag inte bakade två då jag personligen ogillar när mat och desserter räcker "precis" det är inte alls min grej.
Den var jättegod verkligen så receptet kommer jag att lägg ut.
 
Nu när vädret och årstiden bjuder på vackra knoppande buskar och rabatter och trevligare väderlek är det också roligare & bära med sig kameran även om jag inte har den med mig 24-7.
Här ser vi underbara lilla Novali i skogsdungen intill vårt hus. Hon sitter så fint, åh mosters "sötis"
 Idag lovas det +18 grader så det gör mig gott i att veta att sommaren snart är här! Hoppas ni får en toppenstart på veckan!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?