Duktiga jag!

Gokvällis! 
Då var jag äntligen hemma i vår lilla myskoj efter ett jobbpass. Idag är jag tröttare än tröttast. Imorse lämnade jag lillen på förskolan och sedan åkte jag direkt till gymmet och tränade. Det var så lugnt och skönt på gymmet och inte en massa folk som det vanligtvis är om kvällarna. Är väldigt stolt över mig själv just nu då jag i förra veckan tränade 3 pass och det ser ut att även bli så denna vecka :-D Nu har jag verkligen kommit igång med träningen och jag känner mig både starkare fysiskt & psykiskt. Bara det ger mig motivation till att fortsätta. Målet är ändå att träna 2-3 ggr/vecka med undantag för ändringar. 
 
Idag har jag även bokat tid till frisören i nästa vecka. Linda ska äntligen få göra mig fin i håret som både skall färgas & klippas! Det är nu evigheter sen f ö r länge sedan...
Skönt och bli sommarfräsh i håret nu när man inte kan dölja kalufsen under mössan ;-)
 
Nu ska jag vara så snäll och lyssna till min kropp som skriker efter sömn, så jag säger GOD NATT från mig 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?