Den vackraste dagen var när ni kom...

Då var det storhelg igen och fler följer. Visst är det härligt med dessa helger om man får vara ledig som man helst önskar, men tyvärr är jag inte ledig denna gång då mitt schema ser likadant ut alltid oavsett om en helg infaller i veckan :-/
Har starka funderingar på att börja studera igen just för att jag faktiskt inte står ut med detta tradiga arbete. Jag har så mycket kvar att ge än att gå här och dra benen efter mig som inte alls är "jag"! Snart är det dags för mig att avrunda arbetsdagen och åka hem till mina hjärtan där hemma saknar dem så.
I måndags hände det som inte får hända. Melvin ramlade av barstolen vid köksön och slog bakhuvudet i stengolvet! Jag satt just då olyckligtvis på toaletten så Emilia fick hjälpa lillebror som ligger gallskrikandes på golvet. Jag hann under dessa sekunder tänka både det ena och det andra och hemskheterna avlöste varandra som en film i huvudet, fy vilken rädsla! Rusade ut och ser min son jämra sig på golvet. En stor bula på skallen och omtumlad son fick jag upp i famnen. Fy fasiken så skönt och få krama om honom, ville inte släppa taget. Under senare kvällen blir han sämre, utslagen, sävlig och klagar på huvudvärk. Kontaktade då vårdguiden om råd och de larmar ambulans. Allt går snabbt och plötsligt står sjukvården i vårt rum och undersöker vår älskling. Trots den hårda smällen har han haft tur och fick diagnos hjärnskakning :-( Nu har han fått vila dessa dagar och nu är han mycket piggare & gladare vår älskade pojke är tillbaka på benen igen.
Älskar våra ungar över allt annat 


 Mirre - Dalatös

Ibland kanske det krävs just det att man faktiskt börjar studera eller så så att man inte kör fast helt så att säga.

Hon som gjort min design, aroundimages, hon har fina designers till salu, kanske du fastnar för någon där om du nu ville göra om =D

http://aroundimages.se/category/bloggdesign-salu.html



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?