Dagen började allt annat än bra...

Underbara fredag är äntligen här, så skönt och ha denna arbetsvecka i passé och välkomna helg & ledighet med mina älsklingar!
Idag har dagen börjat så fel som det kan gå. Natten har varit mardrömslik då Melvin väckt oss säkert minst f e m gånger och gnytt och gnällt om olika saker. Varje timma har jag kollat på klockan under natten, fy...
Jag minns inte när jag sov så här dåligt senast. Jag var totalt knäckt när jag vaknade och mådde illa och då menar jag illamående som sedan förföljt mig under hela dagen på jobbet. Ögonlocken har jag i princip nästan fått ställa upp med tandpetare för att orka hålla mig vaken :-/ 
Efter en kort tupplur var jag något mänsklig igen...haha...
Vi har orkat med storhandlingen av mat iaf. så nu är kylen och frysen fylld med godsaker igen. 
Ikväll efter dusch och hämtning av barn hos syrran gick jag och barnen ut för att titta på den vackra fullmånen som lös som en gul lampa på himlen. Den var ovanligt stor, som om den stod jorden väldigt nära ikväll. Barnen var iaf fascinerade av den...en vacker kväll här hos oss.
Älskar er mina gosungar det bästa vi har 
Imorgon väntar fotbollsmatcher för Melvins del och därefter släktkalas hos systersonen som blir 13 år! Kryphålen där emellan fylls nog ut med trädgårdspyssel. Gräsmattan måste klippas.
Nu blir det natta kudden. Kram till er därute och ta hand om varandra
 


 Marie

Ussccha hoppas att ni fått sova gott i natt allihopa

önskar er en bra lördag
kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?