Bra smink är Id Bare Mineral...

Godagens!
När jag var yngre var det inte så viktigt med vilket smink man använde, billigast möjligast tänkte man då. Idag vet och förstår man ju mer och det finns ju en uppsjö av olika sorter smink och märken.
Vilket ska man välja, vilket rekommenderas och vad är bäst för huden? 
 
Vilket använder du?
 
Jag har hört och blev tipsad om Id Bare Minerals make up. Just för att det är gjort på mineraler som är naturens egna mineraler och vilket är bäst för huden. Dessutom är den vårdande och med Spf 15-20, ligger jämnt mot huden och ett smink som håller hela dagen & kvällen. Det är inte billigt och jag passade på och köpa mitt startkit när jag var i
New York för två år sedan då för halva priset. Startkittet hos Kick's här hemma kostar 995 kr.
Däremot tycker jag att det är onödigt och lägga den summan när du kan hitta för mer än halva priset hos Beautybay.
Idag beställde jag efter en rosa rouge från Id READY serien som heter Blush The Faux Pas 187:- och en Eye shadow pensel 124:-, helt fraktfritt med 5-7 dagars leverans och inga andra avgifter tillkommer.
Hur smidigt som helst eller hur?
 Just nu har de startkit för 415 kr, det är ett jättebra pris kan jag säga. Tveka inte. Jag lovar att du inte blir besviken jag är supernöjd med all smink från Id Bare & har aldrig fått problem med hyn av deras produkter och då har jag torr och känslig hy :-D
Gå in på sidan och kika www.beautybay.com.
Jag har jämfört priser på flera sighter på nätet bl.a. Bangerhead men de ligger betydligt dyrare där.
 
Nu ska jag vidare på sommarpicknick på förskolan och njuta av värmen som åter är tillbaka idag! Weee.
 
Kram 


 Anna

Visst är det härligt med solen och värmen?! Hoppas att den stannar ett tag nu!
Kram!



URL: http://www.annna.se



 Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Tack tack tack snälla, vad glad jag blir!!
Det har alltid varit en dröm att bo utomlands så vi bestämde oss för att testa när barnen är små och har lättare att anpassa sig :)



URL: http://carrosungar.blogg.se



 thinki.se

Maybelline gillar jag =)

Kraam på er



URL: http://www.thinki.se/wp






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?