Happy friday och skoskåpsplanering

 
Åh så var det äntligen slut på denna jobbvecka! Jag är fullkomligen helt slut, sliten och så trött att jag flera gånger under de lugnare stunderna på jobbet nickat till med huvudet. Ögonlocken har bara "strejkat" totalt. Ibland undrar jag om jag lider av något så nedrans trött som jag är, men samtidigt så är det väl inte så konstigt som vi haft det på sistone?
Nåväl fredagen är så välkommen! 
 
Idag har jag fått en del gjort på kartongfronten. De blir färre och färre och det känns riktigt skönt och äntligen kunna se delar av hallgolvets yta ;-) Sen ha gardinen i badrummet kommit upp efter att jag först testade den nya tvättmaskinen. Det blev riktigt mysigt och ombonat I fönstret.
 
Ikväll kom äntligen våra vänner Petra&Matte på spontan besök och kikade in i vårt härliga krypin...så mysigt när trevliga överraskningar dyker upp bara sådär. Kändes extra kul eftersom vi inte sets på ett tag då vi varit fullt upptagna med huset. En kaffe och lite prat kändes välbehövligt 
 
Nu slappar vi i soffan efter att våra små just dunat in i sina sängar, det är tyst och lugnt och "no stress" denna kväll. Vi tar det som det kommer.
 
Har spanat in detta skoskåp från IKEA "Hemnes" som jag troligtvis vill ha innanför entrén att gömma skorna i. Det värsta jag vet är hatthyllor och skohyllor fulla med kläder och skor så att de syns :-/ Gömmer helst gärna undan det som går, så lättstädat som möjligt ska det va! 
Hur resonerar ni? Gömma eller inte gömma?
Tycker denna verkar praktisk och slukar nog de flesta skor. Bra när gäster är på besök om inte annat.
 
Hoppas ni får en mysig fredag alla finisar.
 
Kram från lilla M E J 


 Petra

I hallen känns det skönt att gömma ;) funderar oxå på detta skoskåp ,kram



URL: http://mammansprinsessor.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?