Pro Active-Get the Clear skin you deserve?

Alltså nu är jag så himla trött på denna tonårshy jag fått under senare tid! Som tonåring hade jag aldrig finnar eller en sk "problemhy" snarare persikohy. Men vad hände? Är det meningen att få problem med hyn som medelålders, hallå där blir måttligt irriterad *morr* 
Det går inte ens en vecka fri utan dem så poppar dessa röda blemmor runt hårfästet, pannan ja you name it upp!
 
Ur less är vad jag är så nu tänker jag också testa Pro Active solution som det talas mycket gott om på tv. Brukar vara skeptisk till dessa tvshop reklamer men tror ändå att denna kanske kan hjälpa mig! Enligt andras omdömen skall denna produkt vara riktigt bra. Nu ska jag alltså vara försökskanin och om jag inte är nöjd efter 60 dagar får jag pengar tillbaka. Let's do It! 
 
Har ni testat Pro Active eller känner du någon som testat produkten?
Ge mig respons ;-)
 
Get the clear skin you deserve? YES i deserve :-)
 
 Klick nu är produkten beställd! Återkommer med resultatet längre fram.


 Marie

Ibland kan det bli sådär, jag har sälla finnar och hade ej i tonåren direkt, men tror det kan vara lite stressrelaterat med

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Therese

Hallå! Ska tipsa dig om b5 tillskott. Äter själv och har aldrig finnar..har även tipsat andra kompisar som haft problem med acne.. googla och läs på nätet:) ring om det är något! kram



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?