Besök av dagis och underbara ungar och ett skadat barn...

Förskolan har ett litet projekt de startat nu för de barn som snart börjar 6-års verksamhet på den vanliga skolan till hösten. De ska nämligen besöka alla barnens hem i gruppen. Det blir en liten utflykt varje vecka :-D 
Idén var ju rolig tycker jag och väldigt uppskattad av barnen. Idag var det vårt hem som skulle besökas. Passade på att plocka fram kameran och fota ögonblicket nu när jag ändå råkade vara hemma tihihi... 
Kan inte fatta att våra barn blivit så stora Emilia fyller 10 år om några dagar och Melvin blir sex i april! Många av våra vänner är inte klara med att bygga familj än och själv är man mer än klar ;-) Inte alls sugen att "börja om" igen även om jag ä l s k a r bebisar och tycker de är underbara små varelser 
 
 Nu fick jag ett olyckligt samtal om att Emilia trillat på en iskulle & skadat armbågen, så nu blir det ett besök ner till röntgen och läkare 13:30 på närakuten :-( 
Hoppas inget är brutet eller skadat. Mammas hjärta 


 Petra Olsson

Usch hoppas det gick bra med armen?min Engla var oxå hemma med femårsgruppen o fotade för ngn vecka sedan,så roligt :)blir spännande med skolstart till hösten.kram



URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?