Nytt till sovrummet

Tjolahopp! Nyss hemkommen från work och trött e jag så in i tusan fy fasiken! Nu när man varit bortskämd med sovmorgnar daligen när jag varit hemma med barnen så känns det rätt rejält och plötsligt kliva upp 6:30. Vilken kontrast? Morgonmänniska e jag alltså inte ;-) Slumrade just till i soffan före middagsfix! 
 
Nåväl...har ni sett H&M:s härliga påslakan? Lite härliga färger & mönster nu till våren att inreda sovrummet med, känns som något jag tänker göra är trött på alla påslakan vi haft i några sekel nu ;-)
Vår plan är att köpa en ny säng nu när vi flyttar. Den vi har verkar inte längre vara bra för mannens rygg då han dagligen vaknar upp med ryggont! Denna continentalsäng från Mio tänkte vi eventuellt köpa och hoppas på bra nätter utan ryggproblem framöver.
 
Bild lånad från Mio.se
Det ska bli så skönt och flytta och att en gång för alla äntligen kunna boa in oss på  r i k t i g t för många år framöver! Förhoppningsvis kommer vi bo kvar i huset tills långt efter barnen är utflugna, här ska vi landa och rota in oss ordentligt! Att äntligen kunna satsa på det man verkligen vill ha är plötsligt annorlunda nu mot vad det varit tidigare...
 
Nä nu väntar hungriga magar dags för middag!
 
Kram ♥


 Marie

Snyggt =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 thinki.se

Spännande tider för er framöver- Vi hoppas vi får sålt vårat hus i vår oxå. Kraam.



URL: http://www.thinki.se/wp



 Jouline

Jätte fina påslakan! Åh fy för att din man vaknar upp med rygg ont :( Då är det kanske dags att köpa en ny säng?! Finns ju ett helt hav av olika sängar tycker jag men den du visar här ser ju lovande ut :) Ja jag har nu ordnat så att de ligger en länk till din blogg på min blogg :) Du hittar dig själv i min högermeny under jag besöker: Så nu ska jag väl inte kunna tappa bort dig va :) Ja just nu jobbar jag otroligt mycket men om några dagar är jag ledig och det ska bli så himla gott. Tänker inte ta ett endaste extrapass då jag väl är ledig :) kram på dig!



URL: http://stylebyjouline.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?