Inget internet

Jo då var det just det här med hus, ska tv och nätverk fungera så måste man ha boxar och internet som funkar ;-) När vi bodde i lägenheten var det ju bara att stoppa in kabeln till uttaget så fanns lixom kanalerna på tv:n där, men inte nu längre. Jag och teknikprylar är inte kompisar direkt. Till helgen hoppas jag att nätet ska komma igång och överlåter detta till maken. 
Vill ju kunna ladda upp bilder i blogginläggen från datorn.
 
Kom just hem från jobbet till ännu en nytänd brasa, vilken lyx! Trivs så himla bra att jag inte ens vill lämna hemmet. Det är väl ett ganska bra betyg va? Haha. 
 
Imorgon blir det återigen uppackning av kartonger och en tur till RUSTA och för att se om mina gardiner kommit in? Köpte ett par snygga öljettlängder i skirmaterial de påminner om lin men det är i polyester. De släpper in ljuset men ändå känns de tjocka och faller ner snyggt till golvet och skrynklar inte. Det saknas alltså en längd att ha i köket då vi har öppen planlösning mellan kök och vardagsrum vill jag att det är likadana gardiner! Emilia har fått likadana men i lila.
 
Det är så kul och inreda här hemma just nu...jag fullkomligen stortrivs med det åhhhh.
Idag har vi äntligen städat ur och tömt de sista sakerna i lägenheten. Adjö och goodbye till det så skönt och inte ha den stressen hängandes mer över sig. Puh. Tack snälla mammis för hjälpen!  
 
Kram till er som kikar in 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?