Julbestyr och en minitripp till Sundsvall

Det var några dagar sedan jag uppdaterade, men just nu är det julbestyren som upptar min tid och familjen förstås ;) Jag är strax klar med julklapparna och det känns väldigt lättande. Har än så länge inte känt av julhysterin och trängseln i handeln märkligt nog, men det kommer nog till helgen när det är löning skulle jag tro ;)
Jag tänker iaf i n t e trängas! På fredag åker vi nämligen upp till Sundsvall och träffar bästa Christina & Mickis.
Längtar så jag dör. Vi kommer ha så mysigt och roligt tillsammans. Ser fram emot att spendera helgen i Norrland.
Här är det kallt och i morse knastrade det under fötterna av frosten. Någon snö förväntar jag mig dock inte före jul, men jag längtar trots allt efter lite ljus och de där tunga vackra flingorna falla utanför fönstret. Stackars alla barn som väntar med glädje efter pulkaåkning och även våra två :(  Måtte det bli lite snö till jullovet!
 Nu ska jag åka shoppa de sista julklapparna som fattas under granen. Jag har både hunnit med tvätt och ett varav med dammsugaren så det känns lite bra :) Nu är vi redo för packning. Yay.
 
Kram till er denna onsdag 


 Marie

Gott nytt år till er
kraam



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?