IsaDora Sugar Crush

God morgon finisar!
Vaknat upp till en solig och kall morgon här i huvudstaden. Kan verkligen känna att hösten är på väg!
Drar igång dagen med ett jobbpass som jag har noll lust till (vill hellre ligga kvar i sängen omgiven av min älskling där hemma) men ändå. "Do what you gotta do".
 
Det blev en del shopping till mama på stan igår. Lite nya underkläder, en kofta från Vero Moda och annat, men de svarta leggingsen med läderimmitation fanns inte i H&M butiken så jag får nog k l i c k a hem dom på nätet istället. 
 
Just nu är jag inne i en period då jag lackar mina naglar ofta.
Har funnit ett underbart lack som jag gärna vill rekommendera från IsaDora "Sugar crush" serien.
Den lackade ytan känns sockrig och du ser absolut inga repor i lacken och den sitter som berget! Ett riktigt partylack med glitter & skimmer i. Just nu har jag lacken 122 & 124 (röd och orange) men kommer nog köpa mig nr 106 & 128 (rosa och petrolgrön) också!
 
Foto: Lånad från Googe.com
 
Ikväll är vi bjudna på surströmmingsskiva, Mm ni läste just rätt s u r s t r ö m m i n g!
Hur kan man äta det och hur kan man ens stå ut med lukten? Det var min första tanke när inbjudan kom...
Det blir en ny erfarenhet och kvällen lär nog bjuda på en massa skratt :-)
Jag har inte tagit något beslut ännu om jag ska testa eller inte *harkel harkel*
 
Har ni testat och vad tyckte ni?
 
Tänker iaf måla naglarna i det orangea lacket! 
 
Kram på er denna lördag!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?