Årets sista gubbar?

Tjenamors gallors!
Här sitter jag och njuter av mina sista dagar av semestern e n s a m. Mannen började jobbet idag, Emilia börjar 4:e klass och vår minsting började också i skolan men i 6-års och 0:an. Jösses vart tog tiden vägen? 
Mina älskade hjärtan börjar bli stora...
Ja vad gör man en dag som denna? Skönt med lite ensamtid men känner mig lätt uttråkad, saknar mina hjärtan. Vi har ju lixom varit med varandra 24-7 i 4 veckors tid så lite konstigt känns det. 
 
Det blir väl en tur till shoppincentrat för att leta kläder till ungarna som vuxit ur a l l t! Båda barnen behöver nya garderober på riktigt. Det blir en dyr höst framöver, tur att man tycker shopping är kul för tokigt vore det annars ;-) 
 Igår var vi bortbjudna på middag hos Theres & Johan och deras lilla Agnes. Till efterrätt blev det kladdkaka och jordgubbar. Undrar om det är de sista gubbarna för den här säsongen vi äter?
Trots sommar och värme har vi inte lyckats föräta oss på jordgubbar denna sommar. Tycker utbudet varit dåligt i affärerna och dåliga möggliga gubbar :-/ Kan säga att vi njöt av dessa igår. 
 
Hoppas ni får en fin start på denna vecka 
   





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?