Utrensning av garderober- Barn Bloppis

 Idag fick jag ett ryck och började rensa i barnens garderober! Mycket var väldigt smått och många av kläderna knappt användna. Allt hinns lixom inte med och användas. Så här efteråt känns det lite skönt och få undan sånt som inte längre passar & nu finns det desto mer plats för lite höstnytt till barnen,
det blev ju p l ö t s l i g t väldigt  t o m t Haha :-)
 
Okej men nu har jag sett flera bloggar som använt sig av "Bloppis" och tänkte att det kunde vara värt och testa?!
Om det är lönsamt eller inte återstår och se men jag tänkte börja med och lägga ut några plagg i taget. Självklart är kläderna oförstörda, och i bra skick och vissa som nya, men såklart så är ju kläderna inte sprillans nya= begagnade och användna efter endast e t t barn! De allra finaste plaggen säljes och jag garanterar att varan är i "säljskick" såklart! :-)
 
Finner du något av nedanstående plagg intressant? Lämna ett meddelande i inlägget eller maila mig på
[email protected]
Plaggen skickas sedan till er, men köparen står för portot. Samfraktar gärna om ni vill ha fler än ett plagg.
Lyckligmamman's Bloppis
 
Tuffa skjortor åt lillkillen till fest eller vardags...

Ursnygg skjorta från Lindex stl.104 Vit med skimmrande silvertrådar Pris: 65:-
Denna skjorta har använts vid jul och festligare tillfällen, jättefin med de silvriga tunna ränderna i mjuk och skön kvalité.

Blå/svart rutig skjorta från L.O.G.G/H&M stl.104 Pris: 55:-
Skjortan är aldrig använd då Melvin inte riktigt tyckte om den i smaken, kvalitén är mjuk och lite kraftigare i tyget och passar till hösten/vintern då det är kallare ute.
Bege/marinblå rutig skjorta från Pomp De Luxe stl. 104 Pris: 75:-
Skjortan är knappast använd, endast ett fåtal gånger. Ursnygg med de tuffa armbågslapparna i jeansblått tyg och i en mjuk & härlig kvalité.

Ljusbrun/ljusblå mönstrad skjorta från DKNY stl.104 Pris: 110:-
Skjortan är sparsamt använd som ny och inköpt i New York. Skojortan är äkta och i original. Kvalitén mjuk och skön garanteras!
 
Tycker det vore synd och skänka bort dessa kläder som faktiskt är som nya.
 Hur brukar ni göra när ni säljer? Hur tänker ni?


 Marie - Labradorägare & Fototoka

Så fina kläder, jag har också rensat en massor i helgen, så skönt



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Marie

Vilken storlek är pomp de luxe skjortan?

Svar: Det står pris under varje bilden i texten, alla är i stl.104 :-)
Lyckligmamma



URL:



 Miss Tess

Duktiga du som säljer av. Det senaste har jag ju bara slängt men ska försöka sälja av lite snart istället tror jag, det är ju dock så trist;) Tror jag testar Tradera, känner mig lite osäker på om bloppis ger något resultat?

Kram



URL: http://www.misstess.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?