Ett sista avsked...

Fy så mulet och grått det är ute idag. Känner mig urtrött och vissen. Jordfästningen av min svärmor i förmiddags har gått bra, men det var en märklig känsla och hålla hennes urna i famnen, att krama om henne en sista gång :-( 
efter urnsättningen planterade vi en ljung på graven som klarar sig fram till vintern. Vi har också varit och beställt en gravsten och om vi ha tur är den klar till december, annars kan de inte montera den först maj/juni nästa år. 
 Just nu är jag s j u k t nervös! Väntar på samtal från mäklaren. Minns inte att det var så här jobbigt när vi köpte lägenheten. Har sovit taskigt två nätter i rad nu. Varför utsätter jag mig ens för detta? Haha. Hoppas vi får huset som det ser ut just nu är det vi och en till som är intresserad, men inga bud lagda ännu. Killen skulle lämna svar i eftermiddag om han ville fortsätta eller ej. Annars är det bara vi kvar vilket vi hoppas på :-D 
Kanske är svärmor med oss nu? Skänker oss lite tur? 
 
Sitter bara i soffan nu och borde ta tag i det ena & det andra men har ingen lust, kanske borde passa på och vila medan barnen är på skolan.
 
Hoppas ni får en bra onsdag


 Marie - Labradorägare & Fototoka

Ohh så sorgligt, men ändå fint

Hoppas att ni får huset då
kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Anna

Håller tummarn att huset blir ert!
Kram!



URL: http://www.annna.se



 Therese

hoppas allt gick bra och att urnsätningen var fin:) tänker på er!! kram



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?