Bjuna på Kräftskiva

Årets första kräftskiva är ett minne bevarad. Värdarna Daniel & Helena bjöd till fest ikväll och trevligt har det varit på alla sätt och vis, men jag hade då kunnat önska mig vara i bättre form än vad jag varit idag. I morse gick jag nämligen upp 6:30 för att åka & jobba urtrött efter en jobbig natt. Jag vaknade med en lustig känsla i käken upp mot örat till. Vet inte om jag bitit ihop käken i natt för något tokigt har hänt! De knakar när jag gapar och det ömmar om jag vidrör brosket som sitter vid örongången i ytterörat. Högersidan av kinden känns bara så ansträngd men det smärtar inte, känns bara olustigt. Mådde inte så bra igår kväll innan sänggåendet och kanke kan det vara en orsak till detta, hmm?
Någon av er som gnisslar tänder och lider av något liknande, eller känner igen symptomen?
 
Oavsett så har kvällen ändå varit givande och trevlig. Alltid lika kul och träffa nya personer man aldrig tidigare träffat! Maten god, sällskapet härligt och stämningen lyckad!

Nu är jag så trött att ögonen svider. Maken är ute på fortsatt galej denna kväll och jag gör klokt nog i & förflyttar mig till sängen tor jag. Imorgon är de redan s ö n d a g och det är väl inte riktigt bestämt om vad vi har för planer, ÄN :-)
Vad har ni gjort denna lördag?
 
Sleep tight friends ♥


 Marie - Labradorägare & Fototoka

Sicken trevlig kväll, men ajaj för munnen, kan det vara en visdomstand?
kramar

Svar: Nä det är det inte för jag har dragit ut alla man visdomständer! Men det känns betydligt bättre idag. Det var nog aa spänn var. Käken efte den natten. Kram
Lyckligmamma



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?