Stolt morsa så in i tusan....

Då var det dags att knyta ihop dagens påse och avsluta kvällen med hopp i säng. Hopp i säng och hopp i säng det får bli en tolkningsfråga :@ Haha. Det blir iaf. upp tidigt för herr & fru i huset då vi båda måste jobba imorgonbitti. Våra älskade ungar fick möjligheten och sova hos deras farbror i natt och barnen blev så glada för det :-D
Inte ett samtal hem med tårar från Emilia under fredagkvällen annat än ett roligt mms med roliga grimaser :-) Då bådar det gott kan jag säga. Känns bra att det gått så himla bra. Det blev alltså ännu en helg ifrån våra barn, känns tomt här :-(
Mammas älskade ungar.
Idag har jag varit ledig men inte gjort något särskilt. Jag har bara städat och tvättat ikapp det enorma tvättberget som tagit mig hela dagen (11-19) med ett litet avbrott då jag träffade syrran och Novali och när jag var med barnen till Emilias gitarrskola i eftermiddags. Min duktiga tjej. Jag är otroligt stolt över hur duktig hon är. Detta var hennes fjärde lektion och hon har lärt sig enormt mycket på kort tid & läraren bad oss köpa ett annat musikhäfte med ackord! Det förra är för simpelt! Ja jag är en väldigt stolt morsa. Mammas lilla talang!
 
Vi hörs imorgon. Pyyser.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?