Sjukskriven och dagens "måsten"...

Fy vilket blött och ruggigt väder vi har idag! Det är andra dagen av min sjukskrivning. Jag blev nämligen dunderförkyld i slutet på förra veckan ju, kände att jag inte orkade jobba igår och idag då helgen präglats av hängighet. Imorgon får jag nog försöka tror jag. Snacka om skitlön det blir till nästa månad :-( Två karenser, sjukskrivningsdagar och fyra vabbdagar. Jaja viktigast är ändå att bli frisk och må bra!? Träningen har det inte blivit mycket av på sistone, känns riktigt stressande det med...just därför är det viktigt att se till och bli frisk så jag kan återuppta träningen igen.

Trots snuva och hosta måste vi åka och storhandla mat idag, kylen ekar så in åt skogen tomt! Kylen är urstädad och redo att fyllas på med en massa gotti för en månad framåt. Yes vi storhandlar nämligen alltid för en hel månad åt gången, då slipper vi ströhandlingar som både kräver tid och onödiga pengar! Här är vi ekonomska ;-)

Hur gör ni?

Under morgonen har jag varit på utvecklingsamtal på förskolan. Melvin utvecklas bra och är en duktig pojke på förskolan. Han har inga som helst problem med att vara självständig eller delta i aktiviteter eller samspela med andra. Han är vänlig och omtänksam med sina kompisar och fröknar. Känns bra i modershjärtat.
Vår fina fina skruttunge 

Hoppas ni får en bra tisdag!

Kramen



 Marie

Ussccha krya på dig / kramar



URL:



 Nikita

Ja storhandlar åxå ofta 2ggr / månad
Tkr dock ändå man får småhandla i tid å otid alltid nåt som fattas !

Krya på dig !



URL: http://Nikital.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?