Hello My name is Vrak!

 Finns det något värre än när ens barn blir sjuka? Nej!
Trots hit och gnäll dit ja det är också jobbigt, men att inte få ordentligt med sömn tar ju fan priset!
Jag är ett vrak, både känner mig som ett & ser ut som ett. Melvin har legat på madrass intill vår säng hela natten. Tycker att det känns olustigt och låta honom sova ensam i rummet med skyhög feber där jag liksom inte kan ha någon kontroll över vad om händer. Inte helt oväntat så blev vi naturligtvis väckta i natt av att han feberyrade. Grät, skrek och pratade i sömnen :-( När jag klev upp i morse kändes han fortfarande febrig. It's still going on...skiiit...
 
Nu sitter jag iaf. här på jobbet & allt är lugnt än så länge. Kroppen och hjärnan skriker visserligen efter sömn, hur sjutton ska jag palla denna dag? Vem har sagt att det skulle vara busenkelt att ha sjukt barn om nätterna? 
Just nu måste jag bara koncentrera mig på att hålla ögonen öppna, jobbigt :-(
 
Regnet faller tätt idag från en mörk & gråmulen himmel, fy så trist! 
Önskar er en god morgon.
KRAM


 Marie - Labradorägare & Fototoka

Ohh jobbigt för er alla, förstår att även ni blir helt slut
kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Nikita

Hösten verkar dra me sig
Mkt förkylningar å feber:(

Hoppas han Kryar på sig å att ni andra klarar er !
Kram !



URL: http://Nikital.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?