Nya lampfötter i köket...

Tjingeling i gråregnet!
Det är ett väldans skitväder här, mörkt & grått det regnar stup i ett och aldeles nyss kom ett skyfall :-( Något läskigt hände mig för första gången idag, jag somnade 2 sek vid ratten!! Vaknade till blixtsnabbt och då höll jag på att köra över i vänster körfält! Fy fan vad läskigt! Fattar ingenting...
Jag har sovit ruskigt dåligt i natt det är väl det som kommer ikapp en nu? Melvin har bökat och kom upp och lade sig mellan oss. Han ligger sällan still och om man inte passar sig kan en flygande arm eller ett ben träffa facet ;-) Utvilad kan jag ju knappast påstå att jag är. Han är fortfarande sjuk men idag har han även åkt på jordens värsta förkylning! det är ett envist virus han ådragit sig. Hoppas bara att vi andra inte åker på't också :-/
Dagen har varit förhållandevis lugn och nu planera vi äta lite middag och göra oss redo för lite lördagsmys! 
Igår var jag till Farsta centrum och av en slump fann jag dessa lampfötter till halva priset på Clas Ohlson för endast 79:-/st. Kände att de förra vi hade i ek och stål var tråkiga och gav bara ett mörkt intryck. Nu känns det mycket ljusare i fönstret. Härligt med lite förnyelse i hemmet.
Trevlig lördag på er


 Therese

hallå vännen! Vilken snygg lampa!! till ett jätte bra pris:) såg att dom hade doftljus också! kanske ska ta mig en sväng till clas ohlsson.) kram

Svar: Jo men de hade en hel del skoj där! Hur mår ni? Kram
Lyckligmamma



URL:



 Nikita

Ååååh vilken fin lampa både foten å skärmen !

Gud så läskigt å somna vid ratten :(

Svar: Ja skit läskigt! Skärmen köpte jag också på Clas Ohlson men i vintras :-))
Lyckligmamma



URL: http://Nikital.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?