A day with up's And Down's

Jaha idag blev det en "sån" dag då jag känner mig nere tyvärr. Smygande herr ångest gjorde mig ofrivilligt sällskap, försvinn jag vill inte! Jag har iaf. kommit iväg till studievägledaren som tänkt och fått lite mer klarhet i hur jag ska gå tillväga inför eventuella studier. Vi bokade in en återträff den 16/11 för att gå igenom allt mer på djupet, hon hade alltså inte den möjligheten idag under "drop in" tiden. Det verkar som om jag kommer behöva läsa upp Matte B och Engelska B under nästa termin parallellt med jobb, om jag nu vill söka till några av de utbildningar jag funderat på som då kräver det. Annars är jag behörig för högskolestudier iaf. känns ju bra de. Varken matte eller engelska är min starka sida men om jag ska gört så hoppas jag att det går vägen.
 
Utbildningar jag funderar över just nu är;
 
Apotekstekniker YH-utbildning 1,5 år
Grundskollärare åk 1-3 Universitetet 3,5 år
Medicinsk sekreterare YH-utbildning 2 år
Socionom Universitetet 3,5 år
 
Snart är det dags för mig att sticka iväg till kvällens jobb (inte alls upplagd för det) men först fick det bli lite
höst-nagel-fix att pigga upp humöret med. Lacket är från IsaDora. Nyansen heter Grape Jam 631. 
Ja just det, måste bara tillägga att jag för ett kort tag sedan avlägsnade mina konstgjorda naglar då min nagelteknolog var tvungen och resa utomlands. Naglarna började släppa och då tyckte jag att det var lika bra att vila naglarna lite. Nagelbitare som jag är måste jag själv ge mig beröm för hur d u k t i g jag varit och spara ut och lyckats hålla dem fina utan att bita :-D Får se hur länge det funkar?
 
Hoppas ni får en toppen-onsdag!
Kram alla finisar ♥


 Marie

Ohh snygg färg på lacket, det piggar säkert upp lite ändå då du inte kännt dig på topp idag

kraaam



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Hanna Karlsson

Blä för ångest!



URL: http://hannafialotta.blogg.se/



 Mamma Wild ❤

jättesnygg färg! :}



URL: http://mammawild.blogg.se



 thinki.se

Snyggt. Har den färgen på fötterna, men ska byta nu. Ledsnar fort jag. =)



URL: http://www.thinki.se/wp






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?