Home sweet home...

Efter en fantastisk helkväll på Friends Arena här i storstaden med bästa dottern och mamsen ligger jag nu utslagen i soffan & gräsänka dessutom! Mina öron är slut, mina fötter, rumpa och rygg finito! Stolarna var väl inte alls så bekväma, men wow vilken fantastisk arena! Spektakulärt verkligen! Globen har verkligen fått sig en svårslagen konkurrent :-D
 
Foto: från ikväll men inte den bästa kvalitén från min IPhone.
 
Maken tog med sonen och åkte till min syster i Gnesta för att se invigningen direktsänd i tv tidigare idag. I natt får jag alltså gosa extra mycket med min lilla prinsessa intill mig istället när maken är på bortaplan. Mys! 
Glöm inte ställa klockan en timme bakåt i natt, vi går ju mot vintertid numera om ni förträngt det ;-) En timme extra sovmorgon tackar jag då i n t e nej till...
Nu knyter jag ihop dagens påse och säger god natt 


 thinki.se

Kuuul att ni var där. Så häftigt det blev där. Snyggt med nytt.



URL: http://www.thinki.se/wp



 Therese

Vad roligt att ni hade trevligt!! Hoppas allt är bra med er:) ses snart kanske?? kram!



URL:



 Marie

oHH DET VAR JU TOPPENBRA JU =d



URL: http://myflowergirl.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?