Kvällens hängbjörk och snöstorm...

Här sitter jag trött och uppkrupen i soffan och ser ut genom fönstret och gissa vad? Jag ser det snöar! Det är snöstorm! Gissa om barnen kommer bli överlyckliga imorgonbitti OM snön får ligga kvar :-D
Det känns som om jag börjar bli förkyld & det är ju mindre kul. Det känns torrt och fnasigt i svalget och jag har nyst en hel del idag. Maken gnäller han också och ni vet ju hur "synd" det är om männen när de är förkylda ;-)
Men åh jag har inte tid och vara hängbjörk nu, och inte minst när roligheter väntas i helgen, riktig "bad timing"!
 
Instagramfoton tagna vid en annan tidpunkt än ikväll.
 
 Nu laddar vi upp med lite kvällsfika i form av te och smörgås i soffan & jag intill maken framför
Plus följt av Fråga Olle på tv:n ;-)
Torsdagarna är vår tv kväll, den enda kvällen i veckan vi båda är ense om programmen haha.
 
Har ni några favorit program ni bara m å s t e följa? 
Kram 


 Anna

Håller tummarna för att du får hålla dig frisk så att du orkar med allt roligt ni har framför er i helgen. Här har vi precis blivit friska från halsfluss men knaprar fortfarande penicillin. Skönt med helg i alla fall = )
Kram!



URL: http://www.annna.se



 Marie en Småländsk Dalkulla

Ohh hoppas att snön fick ligga kvar. Jag kände också så i näsan i början av veckan men vart inte mer än så =D, hopas att du inte bir förkyld
kraaam



URL: http://myflowergirl.blogg.se



 Nikita

Haha här hemma är vi aldrig överens om vad vi ska se på ,
Ja följer solsidan å nybyggarna just nu .



URL: http://Nikital.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?