En äkta vänskap rostar aldrig...

Idag har vi haft en riktigt mysig söndag. Vi har haft besök av min bästa vän sedan barnaåren och hennes barn. Hon har nyligen fått tillskott i familjen, en liten underbar Adrian 7 veckor gammal. Alla var så nyfikna på liten och Emilias ögon tindrade som guld när hon såg honom. Vi stod alla på kö för att gosa bebis. Så underbart mysigt, och känslan att hålla dessa små liv är ju obeskrivlig! Tänk att våra älskade ungar varit så små en gång i tiden? Det är kusligt hur åren bara rasslat iväg, nästan som om man glömt hur det var och nästan lite sorgligt att bebistiden är så kort! 
Vi har varit hemma hos syrran och fikat, beställde sedan hem lite hämtmat och vi har pratat massor, stort som smått om allt och inget. Vi träffas inte så ofta och det är ju så numera när vi alla har fullt upp i våra liv. Men även om vi inte hinner talas vid varje dag så vet vi alltid var vi har varandra. En riktig vänskap rostar aldrig.
Nu har vi iaf. myst massor med alla våra ungar idag och det gör mig så lycklig som har så underbara fina människor omkring mig, mina hjärtan, min man, min övriga familj och underbara vänner. Så mycket kärlek! Älskar er allihopa.


 angelica

så mysiga bilder, kärlek!



URL: http://angeliqe.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?